Čemu se kurz věnuje?
Co Vám kurz přinese?
Při každém připojení na sociální sítě spotřebováváme službu, podobně jako když jdeme do kina. Na rozdíl od sledování filmu však každý vidíme jiný obsah a mění se i naše role mezi divákem a tím, kdo je pozorován. Protože přístup na Instagram, Facebook, TikTok a jiné platformy se zdá být zdarma, je užitečné vymezit si obchodní role. Kdo je nabízející, kdo poptávající? A více specificky: kdo je uživatel, provozovatel, klient, zdroj, či zákazník? Poté je možné ozřejmit, kdo komu za službu platí, a hlavně čím. Obsahem kurzu je provedení účastníků jak tím, kdo je kdo na ‚sockách‘, tak nahlédnutí za oponu toho, s jakými motivacemi je provoz sítě veden. Jdeme-li po motivacích, dokážeme tak odtušit chování různých aktérů, někteří z nichž schůzují v San Franciscu, jiní spávají v našich pokojích, v našem pyžamu. Představení podnikatelského plánu firmy Meta tak, jak je možné jej prezentovat studentům, je sázkou na to, že někteří z nich se po získání těchto informací zamyslí nad tím, zda jim tyto platformy více dávají, či berou.
Kontaktujte nás, jistě pro vás vhodný termín najdeme.